Değerli öğrencilerimiz,
- Ders kayıt işlemleri bitmiş olup, sistem sayfanıza giriş yapabilirsiniz.
- Sisteme giriş için Kullanıcı adınız öğrenci numaranız, Şifre T.C. kimlik numaranız tanımlanmıştır.
- Dersler 01.10.2018 Pazartesi günü başlayacaktır.
- Sisteme Giriş için https://uzem.amasya.edu.tr web sayfamızda yer alan “Sisteme Giriş” menüsünden bölümünüzün bulunduğu alandaki “Giriş” butonuna tıklayarak veya www.myenocta.com/amasya adresinden giriş yapabilirsiniz.
- Canlı derslere katılım, ders içeriklerine erişim, sınavlar, ödevler vb. tüm bilgileri sistem kullanım kılavuzumuzdan edinebilirsiniz. SİSTEM KULLANIM KILAVUZU için tıklayınız…
- Sanal sınıf oturumu(canlı dersler) sistem sayfanıza atandıkça mail adresinize bilgilendirme maili gönderilecektir.
- Sanal sınıf oturum(canlı ders) takvimine sistem sayfanızdaki sol üst köşede yer alan menü butonunda yer alan “Kişisel Takvim” sayfasından ulaşabilirsiniz.
- Canlı ders katılımlarında dikkat edilmesi gereken hususlar için tıklayınız.
- Ders içeriklerini takipte dikkat edilecek hususlar için tıklayınız.
- E-mail adresiniz, cep telefonu gibi bilgilerinizi sayfanın sağ üst köşesindeki ayarlar butonuna tıklayarak kontrol ederek güncelleyebilirsiniz.
- Ders kaydı, öğrenci belgesi, kimlik kartları vb. konularla ilgili okulunuz öğrenci işleri ile mesai saatleri içinde irtibata geçebilirsiniz. İletişim bilgileri için tıklayınız...
- Uzaktan Eğitim Yönetim Sistemiyle ilgili teknik konular hakkında soru ve bilgilendirme için merkezimizi mesai saatleri içinde arayabilirsiniz veya uzem@amasya.edu.tr mail adresine mail atabilirsiniz.