Değerli öğrencilerimiz,
2023-2024 Güz dönemi için uzaktan eğitim yoluyla verilecek dersler (uzaktan programlar ve İLİTAM) Öğrenme Yönetim Sistemi (ALMS) üzerinden yürütülecektir.
Sistem giriş için: https://amasya.almscloud.com/
veya uzem.amasya.edu.tr adresindeki sisteme giriş bağlantısını kullanabilirsiniz.
Kullanıcı adınız: Öğrenci numaranız
(Bilmiyorsanız öğrenci numaranızı e-devletten veya OBS'den öğrenebilirsiniz)
Şifreniz: TC Kimlik numaranız (11 hane) olacak şekilde tanımlanmıştır.
Lütfen şifrenizi ilk girişte değiştiriniz.
Sistem kullanımıyla ilgili öğrenci yardım kılavuzuna erişmek için tıklayınız: ALMS Kullanım Kılavuzu
- Uzaktan yürütlecek dersler, bağlı olduğunuz Fakülte/MYO/Enstitü web sayfalarında ilan edilen ders programlarında yer almaktadır. Bu nedenle ALMS’de tanımlanmış dahi olsa haftalık ders programınızı kontrol etmeniz önem arz etmektedir.
- Sisteme henüz tanımlanmamış öğrencilerimizin (Ek yerleştirme, mazeretli ders kaydı vb), ders kaydı danışmanı tarafından onaylandıktan sonra sisteme tanımlaması kısa süre içinde gerçekleştirilir.
- ALMS üzerinde tanımlanmış olan derslerin başlama saati, süresi, içeriği ve değerlendirmesi dersin sorumlu öğretim elemanı tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bilgi almak için ders sorumlusu olan öğretim elemanı ile irtibata geçiniz.
- Ders kaydınızla ilgili konularda ve varsa ders muafiyeti vb öğrencilik ve diğer resmi işlemleriniz için bağlı olduğunuz birimin öğrenci işlerine başvurabilirsiniz.
- Sistem ile ilgili sorularınızı uzem@amasya.edu.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.
Başarılar dileriz.