Değerli öğrencilerimiz,
2024-2025 Güz dönemi için uzaktan eğitim yoluyla verilecek dersler Öğrenme Yönetim Sistemi (ALMS) üzerinden yürütülecektir.
Uzaktan Eğitim Yönetim Sistemi Kullanımı:
Sisteme giriş için: https://amasya.almscloud.com/
veya uzem.amasya.edu.tr adresindeki sisteme giriş bağlantısını kullanabilirsiniz.
Kullanıcı adınız: Öğrenci numaranız
(Bilmiyorsanız öğrenci numaranızı e-devletten veya OBS'den öğrenebilirsiniz)
Şifreniz: TC Kimlik numaranız (11 hane) olacak şekilde tanımlanmıştır.
Lütfen şifrenizi ilk girişte değiştiriniz.
Sistem kullanımıyla ilgili öğrenci yardım kılavuzuna erişmek için tıklayınız: ALMS Kullanım Kılavuzu
Öğrencilik işlemleri için (kayıt, ders kaydı, belge işlemleri vb.) için bağlı olduğunuz birime başvurunuz.
Uzaktan Programlar
İnternet ve Ağ Teknolojileri (UE)
Tıbbi Dokümantasayon ve Sekreterlik (UE)
İlahiyat Lisans Tamamlama (İLİTAM)
İlahiyat Lisans Tamamlama (İLİTAM)
Tezsiz Yüksek Lisans Programları
- Uzaktan yürütlecek dersler, bağlı olduğunuz Fakülte/MYO/Enstitü web sayfalarında ilan edilen ders programlarında yer almaktadır. Bu nedenle ALMS’de tanımlanmış dahi olsa haftalık ders programınızı kontrol etmeniz önem arz etmektedir.
- Sisteme henüz tanımlanmamış öğrencilerimizin (Ek yerleştirme, mazeretli ders kaydı vb), ders kaydı danışmanı tarafından onaylandıktan sonra sisteme tanımlaması kısa süre içinde gerçekleştirilir.
- ALMS üzerinde tanımlanmış olan derslerin başlama saati, süresi, içeriği ve değerlendirmesi dersin sorumlu öğretim elemanı tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bilgi almak için ders sorumlusu olan öğretim elemanı ile irtibata geçiniz.
- Ders kaydınızla ilgili konularda ve varsa ders muafiyeti vb öğrencilik ve diğer resmi işlemleriniz için bağlı olduğunuz birimin öğrenci işlerine başvurabilirsiniz.
- Sistem ile ilgili sorularınızı uzem@amasya.edu.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.
Başarılar dileriz.