Değerli öğrencimiz,

2021-2022 Güz dönemi için dersleriniz ve kullanıcı bilgileriniz Öğrenme Yönetim Sistemine tanımlanmıştır.

Sistem giriş adresi: https://amasya.almscloud.com/
Sisteme giriş için uzem.amasya.edu.tr adresini de ziyaret edebilirsiniz.

Kullanıcı adınız: Öğrenci numaranız
Şifreniz: 11 haneli TC Kimlik numaranız olacak şekilde tanımlanmıştır.

Sistem kullanımıyla ilgili yardım kılavuzuna erişmek için tıklayınız: ALMS Kullanım Kılavuzu

  • Sisteme henüz tanımlanmamış öğrencilerimiz (Ek yerleştirme, mazeretli ders kaydı vb), ders kaydı yaptırdıkları takdirde sisteme tanımlaması kısa süre içinde gerçekleştirilir.
  • Uzaktan veya yüz yüze yürütlecek dersler, bağlı olduğunuz Fakülte/MYO/Enstitü web sayfalarında ilan edilen ders programlarında yer almaktadır. Bu nedenle ALMS’de tanımlanmış dahi olsa haftalık ders programınızdan dersin nasıl işleneceğini kontrol etmeniz önem arz etmektedir.  Lütfen bağlı olduğunuz birimin web sayfasından hangi derslerin uzaktan hangi derslerin yüzyüze yürütüleceğini kontrol ediniz.
  • ALMS üzerinde tanımlanmış olan derslerin başlama saati, süresi, içeriği ve değerlendirmesi, dersin senkron veya asenkron olması, sorumlu öğretim elemanı tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bilgi almak için ders sorumlusu olan öğretim elemanı ile irtibata geçiniz.
  • Ders kaydınızla ilgili konularda ve varsa ders muafiyeti vb öğrencilik işlemleriniz için bağlı olduğunuz birimin öğrenci işlerine başvurabilirsiniz.

 

  • Sistem ile ilgili sorularınızı uzem@amasya.edu.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.

 

Başarılar dileriz.